Betaling av renovasjonsavgiften

Agder Renovasjon IKS overtar fra 01.01.2021 fakturering av renovasjonsgebyr for den enkelte kommune. Det vil si at renovasjonsgebyret ikke lenger inngår i de kommunale avgiftene som kommunene fortsatt vil fakturere.

Den første faktura som blir sendt i januar 2021 vil gjelde for hele 1. kvartal ( 1.1.2021-31.3.2021). Det vil bli mulig å endre terminer til enten månedlig eller årlig fakturering etter at første faktura er betalt. Ønsker du å endre hyppighet på faktura så send oss en e-post til: kundesenter@agderrenovasjon.no .

Avtalegiro eller e-faktura

Vi oppfordrer til å legge fakturaen inn som avtalegiro eller e-faktura. Opprettelse av dette gjør den enkelte i sin nettbank ved betaling av første fakturaen (eller i etterkant om det er ønskelig).

Endring av fakturamottaker

Som eier eller hjemmelshaver av en eiendom har du ansvaret for å betale renovasjonsavgiften. Dersom fakturamottaker er en annen enn eier må en sende inn eget skjema på dette. Skjema finner du her.

Endring av abonnement

Endring i renovasjonsabonnement vil gjelde fra neste faktura.


Fant du det du lette etter?

Følg oss

Følg oss på sosiale medier:

Facebook
Instagram
Blogg

Åpningstider

Heftingsdalen, Østerhus
og Gjenbruksbutikken
Man, tors 07:30-19:00
Tirs, ons 07:30-17:00
Fre 07:30-15:30

Kontakt oss

Agder Renovasjon IKS
Kristian Birkelands trasé 26
4849 Arendal

Tlf: 37 05 88 00
man-fre 08:00-15:30
Send oss en E-post